zondag, november 05, 2006

Dat is nog eens service.

Een tijdlang had ik naast dit log ook een logje bij webstreepjelog. Niet dat ik er veel mee deed: het was vooral bedoeld om af en toe iets uit te zoeken met de daar gebruikte codes.

Omdat met de verhuizing ook die codes zouden verdwijnen had het weinig zin meer om het nog langer aan te houden en omdat ik niet zat te wachten op werk om het weer een beetje op orde te krijgen na de verhuizing heb ik het dus maar ruim voor die tijd opgeheven.

De service van webstreepje rijkt echter ver voorbij het einde van een weblog: gisteren kreeg ik een mailtje van ze over de grootschalige storing die de webstreepjelogs had getroffen, met excuses voor het feit dat mijn log niet bereikbaar was en de mededeling dat er hard aan gewerkt werd om het allemaal weer in orde te krijgen. Volgens mij was het prima in orde dat ik mijn niet meer bestaande log niet kon bereiken dus ik heb mijn schouders er maar over opgehaald.

Vanmorgen vond ik wederom een mail van het webstreepjesteam in mijn mailbox: "Gisteren, 4 november, was je weblog waarschijnlijk niet bereikbaar" begon men, om vervolgens omstandig te vertellen wat er gebeurd was, mee te delen dat het nu weer in orde moest zijn, nogmaals excuses aan te bieden en te besluiten met wat te doen als er nog posten of reacties zoek waren.

Wat een service hè. En zo vriendschappelijk, vooral dat tutoyeren gaf het een zeer persoonlijk tintje. Ik zou ze bijna een mailtje sturen met de mededeling dat ik na het opzeggen van mijn webstreepjelog mijn hele log niet meer kan vinden.

En dan vragen of ze misschien hetzelfde voor henzelf kunnen regelen met betrekking tot mijn emailadres. Dat lijkt me voor alle betrokkenen een stuk simpeler.

Geen opmerkingen: