woensdag, november 08, 2006

Foutje.

De website Shopgirl.nl heeft na ondervraging van 1000 vrouwen een top tien samengesteld van foute mannenkleding. Een goede reden om de uitslag maar snel op te zoeken en te vergelijken met mijn kleerkast.

Op 1: shirts met foute prints: Hawaï shirts, John de Wolf-bloesjes en batikhemden.
Gelukkig; die heb ik geen van allen, alleen een door mijn moeder gebatikte stropdas, maar die wordt niet genoemd (bovendien draag ik misschien een keer of twee per jaar een stropdas dus daar moet je niet te moeilijk over doen)
Op 2: witte sokken. Die heb ik ook niet.
Op 3: sokken in sandalen (draag ik nooit), klompen (draag ik alleen in mijn eigen tuin dus niet zeuren) en slippers (draag ik alleen in het zwembad dus het lijkt me logisch dat je er dan geen sokken in draagt)
Op 4: te strakke spijkerbroeken. Met mijn postuur? Ik ben allang blij als ik een broek vind die niet te veel slobbert, een te strakke broek vinden is voor mij totaal onmogelijk.
Op 5: strings: Geen probleem, ik was absoluut niet van plan van die dingen aan te schaffen, laat staan te gaan dragen.
Op 6: hoogwaterbroeken. Die draag ik alleen bij hoogwater, moet kunnen vind ik, en dan komt dat doordat ik de pijpen opgerold heb; mijn broeken zijn lang genoeg.
Op 7: Ballenknijper/speedo-zwembroek. Lijkt mij ook niks.
Op 8: Korte broek met lange sokken. De lange sokken die ik heb zijn echt niet geschikt voor het weer waarbij een korte broek past, die zijn echt voor de winter.
Op 10: Slechte boxershorts. Gelukkig, goede boxershorts mogen kennelijk wel.

En nu blijf ik alleen met één vraag zitten: wat staat er op negen? Misschien iets dat de opsteller van het artikel liever niet als "fout" in de publiciteit ziet komen?

Geen opmerkingen: