donderdag, november 02, 2006

Opruiming.

Er staan nog wel wat restanten van die nalatenschap bij mij in huis. Ondermeer een stel bananendozen met boeken. Ik ben maar eens begonnen met die uit te mesten en waarvan ik in ieder geval niet meer verwacht dat iemand er nog belangstelling voor heeft bij het oud papier te gooien. Veel oorlog en spionage romans (o.a. een doos vol Alistair McLean) laat ik nog maar even staan, misschien kan ik er nog eens iemand een plezier mee doen of ze toch nog een keer verkopen via internet of op een rommelmarkt.

Een doos vol boeken op computergebied gaat in zijn geheel bij het oud papier. Maar voor het geval iemand het toch nog interessant vindt even een lijstje met wat gratis afgehaald dan wel tegen verzendkosten opgestuurd zou kunnen worden:

Kluwer, Leerboeken Informatica, basiskennis informatica 1 (eind jaren '80)
programmeerkunde: /probleemoplossen in schema's, /schema's voor programmeren
programmeertalen: /Exat, /eenvoudig basic
Elementaire informatica: /theorie 1, /theorie 2
Bestandsorganisatie: /gegevensverzamelingen en opslagstructuren
Oefenboeken: /probleemoplossen, /theorie en Exat, /theorie 1, /programmeren
Examen opgaven (met antwoorden): Basiskennis informatice 1 1985, 1986 en 1987

Pim Oets: Handleiding MS-DOS / PC-DOS
M Jansen: MS-DOS eindelijk duidelijk
Microsoft: Handboek MS-DOS, User's guide and reference MS-DOS, Resultaatgericht werken met MS Word97
Paap/van Duuren: De MS Windows 3.1 gebruikersgids
PC-starter: MS-DOS
Boon/Pelsmaeker: PC-DOS Compact Gids
Central Point Software (bij Laser computer): PC Tools versie 6/hard disk backup
Easy computing gids: Windows 95, Internet Explorer 4.
Peter Dyson: Werken met Norton Utilities

LOI: cursus Microcomputers en Basic, 27 lessen, compleet in omslagmap.

Als iemand nog ergens belangstelling voor heeft hoor ik het wel, anders wordt het waarschijnlijk eind volgende week met het oud papier afgevoerd.

Geen opmerkingen: