zaterdag, november 11, 2006

Sint Maarten.

Altijd een gezellige avond met al die kinderen die met lampionnen lopen en hun liedje zingen om vervolgens hun beloning in snoepgoed in ontvangst te nemen. Vanavond begon ook weer goed met tot kwart voor zeven al een stuk of 12 kinderen.

Toen begon het te onweren, kwam er een flinke bak water naar beneden en werd het stil. Het rommelt en spat nog steeds behoorlijk dus ik dnk dat ik dit jaar met een behoorlijke hoeveelheid Bros, Kit-Kat, Snickers en Smarties blijf zitten.

Ach, ik heb altijd nog die kennis met zeven kinderen nog en zelf lust ik ook wel een stukje chocolade. Maar wel sneu voor al die kinderen die hun best hebben gedaan op het leren van de liedjes en het eventueel maken van de lampion (ergens vind ik het jammer dat je steeds meer standaard in de winkel gekochte lampions ziet).

Geen opmerkingen: