dinsdag, november 14, 2006

Verzopen kat.

Zo laat de toestand waarin ik momenteel verkeer zich het beste omschrijven. Zoals elke dinsdag was ik vanmiddag weer vertrokken naar de vrienden waar ik dinsdagavond altijd eet. Toen was het nog droog maar gezien het weerbericht zat het er in dat het dat niet zou blijven.

Nu ben ik in het bezit van een prima regenpak en een verstandig mens zou dat dus meenemen. Een vergeetachtig mens kan echter nog zo verstandig zijn, de vergeetachtigheid weet het toch wel eens van het verstand te winnen. Met tot gevolg dat het regenpak nog aan de kapstok hing toen ik vanavond door de stromende regen terug naar huis moest. Ik zit nu dus 's avonds laat in mijn ochtendjas achter de pc: ik was nat tot op mijn ondergoed.

Ik zal het regenpak toch maar weer eens netjes in zijn hoesje stoppen en gewoon terug in de fietstassen doen. Nu maar hopen dat ik niet ook dat weer vergeet en er pas bij de volgende regenbui tijdens een fietstocht weer eens aan denk.

Geen opmerkingen: