zondag, maart 02, 2008

Verjaardag/tijdnood (WoW week 9-2008)

Deze keer geen verhaal in het kader van de WoW opdracht. Marloes heeft het me deze keer makkelijk gemaakt: het enige wat ik hoef te doen is verwijzen naar mijn logs van de afgelopen maand. Daarin kom je vanzelf de tiende verjaardag van mijn transplantatie tegen en de derde verjaardag van mijn log. De tijdnood wordt onontkoombaar duidelijk.

Snel klaar dus. Alleen is de opdracht een log van 250 woorden en daar komen die logs toch wel dik overheen. Een samenvatting dan maar. De verjaardagen heb ik al genoemd, blijft dus de verklaring van de tijdnood.

Allereerst de bezoeken aan het UMCG in Groningen:zes bezoeken en nog een dag voorbereiding van een onderzoek.

Dan wat werk voor de motorclub: twee bestuursvergaderingen, de ledenvergadering , de voorbereidingen daarop en nota’s voor de contributie en het clubweekend versturen. Daarbij nog een vergadering en correspondentie in verband met de toestanden rond de nutsvoorzieningen.

Verder nog de drukte met belastingformulieren. Inmiddels zijn er de nodige ingevuld, mag ik drie daarvan opnieuw doen, staan er voor de komende week al diverse in de agenda en moet ik enkele mensen komende week bellen om een afspraak te maken.

Om de gaatjes te vullen nog wat bezoeken aan de huisarts en de apotheek en de middagen waarop de huishoudelijke hulp komt. Wat er overblijft heb ik hard nodig om te zorgen dat ik ook wat boodschappen in huis krijg et voila: de tijdnood is geboren.

Meer weten? Dan moet je toch die logs nog even gaan lezen.

Geen opmerkingen: