zondag, september 23, 2007

Nog een feessie.

Na de festiviteiten bij de mototclub gistermiddag en -avond stond ik vanmorgen vroeg alweer een boterkoek te bakken voor het volgende feest. Een verjaardag deze keer - een van de vele: dat krijg je als je vrienden hebt met 8 kinderen.

Ook volgende week staat er alweer genoeg in mijn agenda: donderdag naar Groningen om te zien of ze bij de maag-lever-darm poli uit kunnen vinden waarom ik wat moeite heb met eten en bovendien ondanks toch wel voldoende eten en de extra drinkvoeding maar niet zwaarder wordt.

Zaterdag een weblog meet and greet in Utrecht en zondag de volgende activiteit van de motorclub: de toertocht. Met het nieuwe clubgebouw gaan we proberen ook een aantal activiteiten die er de laatste jaren wat bij ingeschoten waren wat nieuw leven in te blazen en één daarvan is de Laaglandtoer. Voor zondag is er dus een route van een kleine 200 kilometer uitgezet. Deze tocht is niet alleen voor leden van de club maar kent een open inschrijving (wie er eventueel belangstelling heeft om ook - op de motor uiteraard - mee te rijden geeft maar even een gil, dan geef ik de informatie wel even door).

En de maandag daarop kan ik ook al weer een volgende verjaardag gaan vieren. Maar de komende week blijft er zo op het eerste gezicht toch voldoende tijd over om ook de logs waar ik nog niet aan toe kwam (zoals de andere WoW verhalen naar aanleiding van de opdracht van week 37) bij te lezen en ook zelf nog wat te schrijven.

Geen opmerkingen: