zaterdag, augustus 13, 2005

Opkikkertje.

Soms heb je van die dagen dat er ineens iets gebeurd waardoor je wel een opkikkertje kunt gebruiken. En soms blijkt dat toevallig bij de hand te zijn. Vanmiddag had ik net een CD van Johnny Cash gekocht (Johnny Cash and Friends Spectrum 544-982-2)met een collectie duetten van Johnny Cash met diverse artiesten.

Meest bekend werk, hoewel er ook 2 minder bekende nummers op staan, maar verdeeld over een aardige stapel CD's. Nu dus een compilatie met al deze nummers op één CD. Gezien de prijs van € 6,99 had ik er niet al te veel van verwacht maar tot mijn blijde verrassing is de geluidskwaliteit prima in orde en zijn de nummers niet ingekort.

Ik ga nu dus even die CD een tweede keer draaien, volume op maximum, gitaar in de versterker (wat zullen de buren blij zijn dat ik in een vrijstaande woning met redelijk goede isolatie woon) en even duchtig opkikkeren.

Geen opmerkingen: