dinsdag, maart 28, 2006

Cash, of te wel Kassa!.

Gisteren vond ik bij thuiskomst een briefje van TPG post op de deurmat. Ze hadden geprobeerd een aangetekend pakje dat ik verwachte te bezorgen maar hadden mij niet thuis getroffen. Dat laatste vond ik een wat overbodige mededeling, dat kon ik zelf na het vinden van het briefje ook wel verzinnen. Het pakket kon vandaag vanaf 13.00 uur op het postkantoor afgehaald worden (waar is de tijd gebleven dat een pakket dat niet bezorgt kon worden 's avonds nog eens werd aangeboden?). Vanmiddag ben ik daar dus maar heen gegaan om mijn eigendom op te halen.

Een half jaartje geleden had ik het al eens over de speciale uitgave van Johnny Cash "The Legend" waarvan ik graag de Limited Edition zou willen hebben. Dat is nu (via de fanclub) gelukt en ik mag mij nu (a raison van € 200 + verzendkosten) de gelukkig eigenaar noemen van één van de 20.000 exemplaren van deze set die bestaat uit 4 cd's (waarop ondermeer 7 niet eerder uitgebrachte nummers) in een boek op A3 formaat met veel origineel en niet eerder beschikbaar fotomateriaal en met als extra's een DVD met een televisie show en een extra cd met het eerste radio-optreden van Johnny Cash.Bovendien zit er in het boek nog een lithografie met een afbeelding van Johnny Cash van de hand van Marc Burckhardt.

Gelukkig had ik mezelf net wat extra zakgeld bezorgt met het invullen van nogal wat belastingformulieren, maar ook anders was de aankoop ongetwijfeld doorgegaan (alleen had ik dan een tijdje erg zuinig moeten zijn in de supermarkt).

Waaraan zou jij zonder veel nadenken wel eens flink geld uit kunnen geven?

Geen opmerkingen: