vrijdag, mei 05, 2006

Rust in de tent.

Vanaf zondag zal er een weldadige rust over dit log neerdalen. Nee, geen paniek, ik stop echt niet met loggen hoor. Maar mijn moeder is volgende week jarig en dat lijkt me een prima reden om weer eens een weekje naar Rijswijk te gaan.

Vandaag en morgen dus een hoop drukte: allereerst natuurlijk de benodigde zaken in pakken. Maar ook het een en ander in de tuin doen. Ik ga, hoewel het eigenlijk een weekje te vroeg is, de tomatenplanten vast in de tuin zetten. Een week in de schuur, zeker als het dit weer blijft, zal ze vast ook niet goed bekomen. De voorgetrokken boontjes moeten er ook in en ik denk dat ik gelijk een volgend blokje boontjes inzaai direct in de tuin.

Voor volgende week is er ook al een redelijk gevuld programma opgesteld. We gaan in ieder geval een dagje naar de Keukenhof (zo komt moeders nog eens van de airmiles af). Bovendien ontdekte moeders onlangs dat er in Leidschendam een Tropische Vlindertuin zit. In de telefoon gids kon ze er niets van vinden maar 's avonds hoorde ze in het lokale nieuws dat hij ook net die dag was geopend. Ik heb inmiddels de gegevens gevonden van "Vlinders aan de Vliet" en de tuin blijkt open van dinsdag tot en met zondag van 10:00 tot 17:00. Die zullen we dus ook nog met een bezoek vereren.

Uiteraard mag een bezoek aan de volkstuin niet uitblijven en moet er tussendoor nog een verjaardag gevierd worden. Ik kom de week wel door.

Ik hoop dat dat voor de lezers ook geldt, wie echt last van ontwenningsverschijnselen krijgt mag best even een feestje organiseren in de shoutbox of het reageergeval.

Of ik tot zondag nog aan loggen toe kom weet ik niet maar ik kom in ieder geval nog wel een aantal keren langs om te kijken of het hier goed gaat. (de hele dag in die zon is toch niet goed voor me:prednisolon verzwakt de huid met daardoor een verhoogd risico op verbranden en andere ongemakken)

Geen opmerkingen: