zaterdag, augustus 19, 2006

Alweeeer?

Inderdaad, volgende week ben ik alwéér een weekje weg. Ik ben net als voorgaande jaren weer uitgenodigd door vrienden uit Noord-Holland om een weekje mee te gaan naar Bad Bentheim waar komende week de DNAT is(een treffen van radioamateurs - niet te verwarren met radiopiraten - waar ik aantal ken via de vriend wiens nalatenschap nu net is afgehandeld). En volgende week zaterdag is er weer de radiomarkt en de grote braderie/rommelmarkt in het Schlosspark.

Gisteren dus al het een en ander ingepakt, vanmorgen uitgebreid gebadderd, mijn nagels goed geknipt (ik ben uitgenodigd mét gitaar dus het leek me wel handig mijn nagels alvast te kortwieken/modelleren voor het spelen), spercieboontjes geplukt (circa 1 kilo, degenen waarmee ik daarheen ga komen vandaag al hierheen dus dat wordt of het avondeten, of ik moet ze nog invriezen voor vertrek), 5 komkommers geplukt en in plasticfolie verpakt (die gaan in ieder geval mee naar Duitsland), een doos met homemade jam ingepakt voor de hele groep waarmee we daar op de geïmproviseerde camping bij het Freibad zitten, straks nog even de bramenstruiken goed leeghalen en de bramen invriezen tot het na de laatste oogst tijd is er jam van te gaan maken.

Image Hosted by ImageShack.us
De nog kaal te plukken braamstruik

Net nog even een brood gehaald: we gaan morgen direct na het ontbijt weg en dan is het wel handig als er ook ontbijt is. Morgenochtend mijn medicijnen nog inpakken (die heb ik eerder deze week al aangevuld) en zorgen dat alles uit, dicht en afgesloten is en de buren weer even informeren dat ik een weekje weg ben.

En dan ben ik ook echt wel aan die vakantie toe, wat een drukte om een weekje tot rust te kunnen gaan komen.

Geen opmerkingen: