donderdag, september 28, 2006

Internot.

Het gaat lekker met internet. Gisteren lag mijn ADSL verbinding er een uur of vijf a zes uit. Toen ik eindelijk weer online was kon ik bij een ander log net één reactie plaatsen waarna dat plat ging, wat voor meer logs met kennelijk dezelfde host bleek te gelden. Vanmorgen kon ik geen nieuw logje plaatsen omdat de "publish" functie bij Blogger bleef hangen op nul procent gepubliceerd en nu het dan toch gelukt is om dat logje te plaatsen kan ik mijn eigen log niet meer in beeld krijgen.

Terwijl ik dit zit te typen verschijnt trouwens de melding in beeld dat er geen verbinding met Blogger gemaakt kan worden, hoe lang het duurt voor dit verhaal eindelijk in beeld komt blijft dus ook weer even afwachten.

Ze noemen die dingen waar van alles op draait servers, maar erg dienstbaar betonen ze zich de laatste dagen niet.

Update (nog voor ik kans heb gezien de post te posten): een half uur later nog niks, alleen kan ik nu een aantal blogs weer niet bereiken en is bij mijn eigen provider de mailservice kennelijk weer van slag. Het zal allemaal wel weer een keer goed komen, maar irritant is het wel.

Update 2: nog weer tien minuten later: zonet kon ik webstreepje logs nog wel bereiken maar nu ligt internet er geloof ik weer helemaal uit hier, ik kan nu helemaal niets meer bereiken.

Update3: bijna 3 uur later: het werkt (voorlopig) weer, maar dat hadden jullie vast al door nu deze post hier eindelijk staat. Alleen het posten van logjes bij Blogger werkt nog steeds niet helemaal lekker, dus wanneer deze update in beeld komt blijft een verrassing.

Geen opmerkingen: