dinsdag, september 26, 2006

Virus?

Ik ben wat eerder thuis dan anders op dinsdag. Kennelijk heb ik te veel logs gelezen van mensen die last hebben van een (na)zomergriepje en nu is mijn hoofd wat wattig en zijn mijn ingewanden wat in de war. Kennelijk heb ik een virusje opgelopen.

Daar moet ik met de immuunsuppressie toch een beetje voorzichtig mee zijn, dus vandaag maar vroeg onder de wol en het de komende dagen goed in de gaten houden: als het erger lijkt te worden moet ik contact opnemen met het longtransplantatieteam. Hopelijk komt het niet zo ver, ik zit niet te wachten op extra onderzoeken en al helemaal niet op nog meer medicijnen dan ik nu al heb.

De animo om te loggen en uitgebreid jullie schrijfsels te lezen en er op te reageren zou dus de komende dagen even wat minder kunnen zijn. Maar ook dat komt wel weer goed.

Geen opmerkingen: