woensdag, november 29, 2006

Sinterklaahaas.

Volgende week dinsdag ben ik zoals elke dinsdagavond bij die vrienden met zeven kinderen. En als je op Sinterklaasavond langskomt ontkom je er natuurlijk niet aan ook wat aan de feestvreugde bij te dragen. Er ligt dus al een voorraadje aardigheidjes klaar om ingepakt en bedicht te worden.

Maar als alleenstaande kom je er zelf altijd zo bekaaid af. Reden om maar eens naar de cd/dvd-shop te gaan om mezelf ook van een kadootje te voorzien. Ik had vernomen dat er twee nieuwe DVD's van Johnny Cash waren verschenen en dat leek me nu iets heel toepasselijks om mezelf kado te laten doen door die beste Sint. De DVD van het concert in Ierland (1993) bleek zowaar in voorraad en kon ik gelijk meenemen na achterlating van de nodige pecunia. Die ligt dus nu in mijn schoen en gaat zodra ik hem daar gevonden heb in de DVD-speler.

De DVD met het concert in Denemarken (1971) moet besteld worden en is eind van de week of begin volgende week binnen. Keurig op tijd voor Sinterklaasavond dus.

En als jullie het nu niet erg vinden ga ik eens naast de kachel kijken wat er in mijn schoen zit en ben daarna een uurtje niet aanspreekbaar.

Geen opmerkingen: