zaterdag, december 23, 2006

Even snel door de koppen.

In verband met het NK-allround, diverse boodschappen die ik nog even in huis moest halen om drie dagen winkelsluiting met een goed gevulde maag door te komen en nog een paar losse klusjes tussendoor is het er vandaag niet van gekomen de nieuwssites uitgebreidt door te nemen. Het bleef bij "even snel door de koppen" waarbij, ik zou haast zeggen uiteraard, weer wat koppen opvielen omdat zij een glimlach of een vraagteken opleverden. Bijvoorbee:

TT: "Helft minder overvallen op Curacao": ik kan in het algemeen weinig waardering opbrengen voor overvallers en of het dan om een sigarenboer, een bank of een geldwagen gaat maakt me daarbij niet uit. Maar een heel eiland overvallen vind ik ergens toch wel weer knap.

RTL: "Weer vertraging voor Betuwelijn": en dat ding rijdt nog niet eens, dat kan wat worden als het eindelijk zover is.

RTL (en anderen): "Ruimteveer Discovery veilig geland": dat dit voorpaginanieuws is zegt niet veel goeds over de veiligheid van die dingen.

AD: "Veel raamambtenaren bij de overheid": worden die ook per keer betaald?

NvhNoorden: "Voormalig arbeidsbureau wordt gokhal": veel werkzoekenden zagen het waarschijnlijk al langer als zodanig.

Telegraaf: "Feestdagen brandgevaarlijk": hoe steek je een dag in brand? (ik heb het trouwens geprobeerd met mijn kalender: de andere dagen branden net zo goed)

Dat brandgevaarlijk geldt trouwens ook voor de baard van de Kerstman: hij mag dus wel uitkijken boven die schoorstenen.

Geen opmerkingen: