donderdag, maart 22, 2007

Zomerkoninkjes?

Je zou met het weer van de afgelopen dagen toch eerder winterkoninkjes verwachten. Toch had de supermarkt deze week de aarbeien al in de aanbieding. Vast van ver weg en vreselijk milieuonvriendelijk maar ik heb toch maar een doosje gekocht.

Ik was er inmiddels namelijk achter waarom ik op donderdag nog geen afspraken voor belastingformulieren had staan: er is weer eens een verjaardag te vieren. En de jarige had heel optimistisch een aardbeientaart gevraagd. Nu lukt dat met aardbeienjam in de taartgelei verwerkt ook wel, maar het is natuurlijk leuker als er echte aardbeien opzitten en niet van die kleffe dingen uit de diepvries of uit een potje.

Inmiddels staat de taart klaar om opgegeten te worden, ik ga hem nu dus maar wegbrengen voor ik er zelf aan begin. Tot later.

Geen opmerkingen: