woensdag, juni 20, 2007

Het was me het dagje wel.

Het schijjnt mij de laatste tijd niet gegund te zijn om eens een weekje rustig aan te doen en op mijn gemak alle logs uit mijn dagelijks-te-lezen-lijst bij te houden.

Het nieuwe clubgebouw van de motorclub is inmiddels opgeleverd en dat was reden voor een volgende bestuursvergadering die met alles wat er geregeld moet worden een uur of vier in beslag nam. Ik heb gelijk de gelegenheid gebruikt om een handtekeningen aktie onder het bestuur te houden zodat diverse formulieren nu eindelijk definitief afgehandeld kunnen worden.

Morgen mag ik aan de gang om nog wat zaken te regelen, zoals de verzekering van de inboedel die inmiddels van de container weer naar het gebouw verhuisd is en het definitief regelen van een overeenkomst met een incassobureau (op no cure-no pay basis) dat dan gelijk achter een drietal leden aan mag dat de contributie van vorig jaar nog steeds niet betaald heeft. Bovendien moeten deze week de aanmaningen de deur uit voor degenen die dit jaar tot nu toe in gebreke blijven en moeten vier nieuwe leden een nota krijgen.

Het begint bijna op werken te lijken. En dat was toch echt niet mijn bedoeling toen ik dit baantje op me nam, ik zit tenslotte niet voor niets in de WAO.

Geen opmerkingen: