vrijdag, november 16, 2007

Bang!

En het vuil is weg. Volgens de reclame die ik net in de aanloop naar het journaal zag tenminste. Zelfs de badkuip die anders zonder schrobben nooit schoon te krijgen zou zijn blijkt na even spuiten met één veeg blinkend schoon. Alleen is die badkuip zodanig vervuild dat ik dan denk "iedere week een vochtig doekje erdoor en het was nooit zover gekomen dat je die Cillit Bang nodig zou hebben". Ik zou al zeker een half jaar geleden niet meer in dat bad hebben willen badderen.

Nog iets eigenaardigs voor het journaal. Of eigenlijk vond ik het wel aardig: er was een uitzending in de zendtijd politiek partijen waarin Geert W. zijn doldrieste plannen en zijn fulminatie tegen buitenlanders weer eens ten tonele mocht voeren. Op het moment dat gezegd werd "Stem daarom op de" viel Geert eensklaps weg om plaats te maken voor een beeld op de journaalstudio. Waarna hij keurig afgekondigd werd met "Dit was een uitzending in de zendtijd politieke partijen".

Ik ga er van uit dat het een ongelukje was, maar zelfs als het dat niet was kan ík er wél om lachen.

Geen opmerkingen: