woensdag, november 28, 2007

Haai doettuniet.

Mijn bovenkamer heeft vooralsnog alle contact met de buitenwereld verbroken in verband met een duizendpoot die met een hele vracht gereedschap aan de gang is in hoeken en gaten waarvan ik het bestaan noo9it vermoedde. Het ergste is die klophamer waarmee hij de linkerhelft van mijn schedel aan het bewerken is (of zouden dat toch die bouwvakkers aan de overkant zijn?).

Dat doet hij al vana vorige week donderdag. Eerst dacht ik dat het kwam omdat ik wat te snel probeerde weer overal bij te lezen, maar uiteindelijk moest ik erkennen dat ik waarschijnlijk iets griepachtigs onder de leden had. Inmiddels begint het beeld weer iets helderder te worden, maar aan weer overal bijlezen begin ik nog maar even niet. Zelfs dit logje ga ik niet nalezen alvorens het te plaatsen, enige typfouten zijn dan ook niet uitges.oten. Als het uitzetten van die duizendpoot eenmaal gelukt is zie ik wel hoever ik op de verschillende logs het verleden in wil duiken. )ik was maandag gevorderd tot Rob Hamilton waar ik nog een stuk of tien logs moest lezen, inmiddels zullen dat er wel tegen de twintig zijn en ben ik op de logs waar ik wel al bij was waarschijnlijk ook weer een heel stuk achter.

Nu ga ik een kpoje thee met een wegspeoeln met een handvol paracetamolletjes (ik verwacht niet dat iemand me komt helpen om die thee te zetten, maar voor het geval dat: je moet kloppen, want de bel doettutniet)(en vooral: zachtjes!!!kloppen)

Tot later.

Geen opmerkingen: