woensdag, mei 06, 2009

Afwezig.

Morgen vertrek ik naar de Randstad voor de verjaardag van mijn moeder. Maandag kom ik in de loop van de dag weer terug. Hopelijk tref ik dan het nieuwe modem aan en verhelpt dat de problemen want op het ogenblik is het echt hopeloos. Ik ben bijvoorbeeld een uur bezig geweest om een mailtje te versturen en inmiddels drie kwartier voor het lukte op blogger in te loggen. Of het gaat lukken dit log daadwerkelijk te plaatsen moet ik ook nog maar afwachten.

De komende dagen ben ik echter in ieder geval van deze haperende internot verbinding verlost en gaan we een verjaardag vieren, kijken hoe de volkstuin van mijn moeder erbij staat en een bezoek brengen aan Vlinders aan de Vliet om weer eens wat mooie foto's van vlinders te maken.

Hopelijk tot maandag.

Geen opmerkingen: