zaterdag, juni 06, 2009

Alweer drie maanden verder.

Dus mocht ik afgelopen donderdag weer voor de driemaandelijkse controle naar Groningen.

Waar bleek dat er geen afspraak voor mij meer in de computer stond. Kennelijk was bij de tussentijdse controle in verband met een aanhoudende verkoudheid en kortademigheid door het secretariaat gedacht dat er wel een nieuwe afspraak gemaakt zou worden en hadden zij de afspraak voor donderdag uit de computer gehaald terwijl de arts gedacht had dat deze wel zou blijven staan en dus geen nieuwe afspraak had laten maken.

Gelukkig kon een en ander ter plekke worden opgelost waarna ik mij weer lek mocht laten prikken (en gelukkig ook weer dichtplakken) en mocht proberen het longfunctie apparaat op te blazen. Dat laatste lukte niet, maar de hoeveelheid lucht bleek wel in de voor mij gebruikelijke range te vallen. Niets aan de hand dus.

En uit al die buisjes bloed die ze me af hebben genomen is kennelijk ook niets bijzonders gekomen want tot op dit moment heb ik niets gehoord en geen bericht is zeker in dit geval goed bericht.

Weer voor drie maanden goedgekeurd dus, op naar de volgende, wat uitgebreidere, controle waarvoor ik de afspraak nog niet heb maar die als het goed is ergens in september zal vallen.

Geen opmerkingen: