donderdag, augustus 25, 2011

Thursday Challenge: Blue / Blauw.

In mijn woonkamer hangt een kunstwerk dat zeker binnen dit thema valt. Ik liet het al eerder zien, maar inmiddels is de belichting beter uitgewerkt en is de wand wat verder "aangekleed" dus toon ik dit werk van Paul Monteiro nog eens. Het heeft als titel "Echo van het verlangen". Ik zie er iets in dat mij doet denken aan koraalriffen: het blauwe water, het spierwitte zand en de heldere kleuren van koraal en koraalvissen: voor mij zit het er allemaal in. Maar het staat iedereen volkomen vrij om het op de eigen manier te interpreteren en er misschien wel iets heel anders in te zien.


In my livingroom I have a work of art that I think fits this weeks theme perfectly. It was shown on my blog at an earlier occasion, but since than I have improved the lighting en and added some additional shelves to the wall for small items so I love to show it once more. The work is by Paul Monteiro and is called "Echo van het verlangen"(Echo of desire). For me it is something that makes me think of coralreefs: the blue water, the bright white sand, the bright colours of corals and the fish that live there: it is all present.But feel free to interprete the work in your own, and possibly totally different, way.

Voor het theme van deze week, dat van volgende week en linkjes naar andere deelnemers:
For this weeks theme, next weeks theme and links to other participants:


Geen opmerkingen: