woensdag, maart 30, 2005

Even wat proberen

Ik ga even iets proberen om van die onder alle posten verschijnende link naar het vervolg af te komen. Die verschijnt namelijk ook onder posten die geen vervolg hebben. het kan daardoor zijn dat de links naar vervolg tijdelijk ontbreken. Het hele artikel is dan voor recente posten wel steeds te bereiken via de lijst in de sidebar.

Update 21.00 uur: Het is dus gelukt. Alleen moet ik nu wat extra werk verzetten om langere posten te plaatsen: eerst publiceren, dan naar de pagina met het vervolg en de pagina URL copiëren, dan de post opnieuw bewerken om de link er in te zetten en dan nog een keer publiceren.

Dit betekende ook dat ik voor alle oude posten met een vervolg deze handelingen alsnog moest verrichten maar inmiddels is dat helemaal klaar. Ik heb alle aangebrachte links gecontroleerd en het werkt allemaal zoals de bedoeling is.

Dit zou een eind moeten maken aan de verwarring die die immer aanwezige link bij sommigen veroorzaakte. En als het je niet bevalt: gewoon even laten weten, in een reactie of via email: ik sta open voor suggesties om e.e.a. nog verder te verbeteren.

Geen opmerkingen: