vrijdag, april 22, 2005

Slaapkop

In "Nee, hier word je beter van" meldde ik al dat ik af en toe onbedoeld in slaap val. Na het bericht van gisteren zou je denken dat ik wat minder zou slapen.
Niets blijkt echter minder waar. Ik was gisteravond weliswaar vrij laat op bed (half drie ongeveer) maar werd vanmorgen dan ook pas om 11 uur wakker (op een korte slaapwandeling om zeven uur voor de medicijnen na).

Een normaal mens zou dan toch wel uitgeslapen zijn, maar ik dus niet. Om 12 uur had ik wat brood uit de vriezer gehaald en in afwachting van het ontdooien was ik even op de bank gaan zitten om weer eens wat van het papier dat geregeld door de brievenbus wordt geschoven te promoveren tot oudpapierdoos vulling.

Tegen half drie werd ik weer wakker. Het brood was ondertussen echt wel ontdooid, maar ik heb eerst even gekeken of er nog nieuwe reacties waren en daarna de TV aangezet voor het snooker op BBC2. Dat had ik dus niet moeten doen. Ik heb de intro muziek gehoord en verder weet ik niet wat er vanmiddag gebeurd is: omstreeks zes uur werd ik weer wakker.

Inmiddels was het brood alleen nog geschikt als vogelvoer dus heb ik maar wat nieuw brood uit de vriezer getrokken en deze keer in de magnetron ontdooit. So far so good. Alleen is het nu 11 uur en heb ik weer honger. Straks dus maar in de kast met noodrantsoenen duiken, even een kant en klaar maaltijd in de magnetron gooien: ik heb geen zin om nu nog aardappels te schillen en uitgebreid te gaan staan koken.

Ik word toch steeds nieuwsgieriger wat dat slaaponderzoek van vorige week heeft opgeleverd want dit lijkt me toch niet helemaal normaal.

Geen opmerkingen: