dinsdag, mei 24, 2005

FF bijkomen

Geheel tegen mijn gewoonte in vandaag nog geen log geplaatst. En voor iedereen gaat denken "Ha, weer één met een (blog)writers-block": nee hoor. Er zit genoeg in mijn hoofd om over te schrijven. En ik heb ook geen moeite om dat op papier te krijgen (wat nou papier, het is een beeldscherm). Ik had vandaag gewoon zo'n vrolijke bui dat ik maar niet eens de moeite genomen heb te proberen me op het schrijven van een log te concentreren. Het zou niks geworden zijn, of juist een heel boekwerk over alle emoties die door mijn hoofd denderden.

Nadat ik weer een beetje tot rust was gekomen dacht ik toen ik vanavond thuiskwam nog even wat te schrijven, maar Tiscali dacht daar even anders over. Tot na 10 uur kon ik geen verbinding krijgen met internet en email. Zeker ergens een (steekje) draadje los.

Jullie zullen het vandaag dus met dit enigszins warrige bericht moeten doen.

Geen opmerkingen: