woensdag, juli 13, 2005

Vergeetachtig.

Een Zweeds paar op weg naar hun vakantiebestemming heeft onderweg hun kind vergeten. Het 9-jarige meisje bleef alleen achter op een parkeerplaats op de snelweg tussen München en Salzburg nadat de ouders nietsvermoedend waren weggereden, meldde de Duitse politie woensdag. Pas in Oostenrijk merkten ze dat hun dochter was verdwenen. Ze schakelden de politie in en na enig zoekwerk werd het gezin herenigd.

En ik maar denken dat ik vergeetachtig ben (misschien toch maar goed dat ik geen kinderen heb?)

Nu vraag ik me wel ineens af wat ze met de hond gedaan hebben.
Bron

Dit bericht wordt des te opmerkelijker als je het volgende leest bij Tiscali

Kind de klos bij ruimtegebrek auto
UTRECHT - 11/07/05 - (Novum) - Kinderen zijn deze vakantieperiode de pineut als hun ouders niet alle bagage in de auto krijgen.

Geen opmerkingen: