zondag, augustus 14, 2005

Baylee.

Ik ga er geen gewoonte van maken om oproepen voor vermiste dieren op te nemen maar ik liep via een link in de reacties tegen de vermissing van deze hond aan:

Image Hosted by ImageShack.us

Baylee komt uit Den Helder, maar zoals de eigenaren, naar ik vrees terecht, vermoeden kan hij overal in Nederland of zelfs daar buiten zijn. Het is geen hond die je over het hoofd ziet dus is het niet waarschijnlijk dat ze gewoon in de buurt rondloopt. Mede gezien de bijzondere kleur is het waarschijnlijk dat ze inderdaad is meegenomen.

Ik kan weinig waardering opbrengen voor mensen met een gebrek aan respect voor "mijn en dijn" die met dit soort acties ook nog eens de bazen, en waarschijnlijk de hond zelf eveneens, behoorlijk overstuur maken.

Meer informatie over Baylee vind je HIER

Geen opmerkingen: