zaterdag, augustus 20, 2005

Houden jullie het netjes.

Zoals ik al een keer terloops vermeldde ben ik vanaf morgenochtend een weekje met vakantie. Ik ga weer met een paar kennissen mee die me uitnodigden voor een weekje kamperen in Bad Bentheim (D). Als het goed weer is lig ik dus in de zon aan te branden. Is het slecht weer dan vermaken we ons ook wel want dan gaan we gewoon de hele dag in het Thermal-Bad met water van 32 graden liggen dobberen.

Zaterdag is er een hele grote rommelmarkt/braderie dus dan kan ik eens zien of ik ook een vervanging voor mijn fiets op de kop kan tikken. Die begint namelijk wat erg oud en sleets te worden.

Vermaken jullie je dus even zonder mij? De shoutbox en het reageergeval zijn vrij toegankelijk. Maar graag wel de boel bij het verlaten weer netjes achterlaten en niet op tafel dansen: die is daar helemaal niet op berekend.

Geen opmerkingen: