vrijdag, september 30, 2005

Knock, knock......

Who's there? Nou dat bleek dus een hardnekkige migraine aanval te zijn die zich weinig aan wenste te trekken van de geëigende medicijnen (Imigran injecties).

Woensdagmiddag kwam hij hardhandig aankloppen en hoewel een injectie hem wel in een hoekje weg deed kruipen stak hij na een uur of vijf zijn hoofd weer om de hoek.
En aangezien maximaal 2 van die injecties per 24 uur mogen worden gebruikt hield ik de afgelopen dagen steeds een heel stuk dag over waarop de migraine vrij spel had.

Daar maakte deze dus gretig gebruik van, mij daarmee dwingend mij zeer rustig te gedragen: geen licht, geen geluid, geen onverwachte bewegingen. En geen eten of drinken. Met de nodige moeite heb ik de meest noodzakelijke medicijnen (die tegen afstoting) nog binnen kunnen krijgen (en grotendeels ook houden) maar voor de rest moest ik het noodgedwongen houden bij een enkel slokje lauw water. Dat dan bovendien nog vooral hielp om ervoor te zorgen dat ik niet steeds weer een totaal lege maag in een teiltje probeerde te legen.

Inmiddels is de migraine aan de aftocht begonnen en knap ik snel op. Alleen het duffe gevoel in mijn hoofd en wat spierpijn bewijzen dat er iets nog niet weer helemaal 100% is. Ook dat gaat wel weer over, maar vandaag moet er van mij nog maar geen diepgravende discussie verwacht worden.

Geen opmerkingen: