vrijdag, januari 27, 2006

Aangepast.

Ik ontdekte gisteren op Brechtjesblogje een mogelijkheid in Blogger die ik niet eerder gezien had en waarvan het bestaan mij geheel ontgaan was.

Ik had me al eens afgevraagd wat ik aan moest met die steeds langere archieflijst. Hoewel ik niet een dag maar een maandarchief aanhooudt wordt die lijst toch steeds langer. Ik zag nu dat het ook mogelijk was die lijst als pulldownmenu (uitrollijst) neer te zetten.

Na enig zoeken vond ik in de helpfunctie van Blogger inderdaad hoe dit gerealiseerd moest worden en heb dit vervolgens direct aangepast. In plaats van de groeiende lijst die ik om die reden al zover mogelijk naar beneden had geplaatst in de sidebar vinden jullie nu dus onder het blokje "Rubrieken" in de sidebar het pulldownmenu dat naar de archieven per maand leidt.

Ik vind het lekker opruimen, hopelijk bevalt het jullie ook (en zo niet pech gehad grinzzz)

Geen opmerkingen: