woensdag, januari 25, 2006

Istie weer.

De pc is vanavond tegen achten terugbezorgt. Er is van alles gecontroleerd en uiteindelijk inderdaad Windows opnieuw geïnstalleerd. Nu maar zien of de kuren nu echt afgelopen zijn.

Vanavond had ik dus het een en ander te doen: een koffer vol programma's opnieuw installeren, een partij backups terugzetten, diverse instellingen weer naar mijn wens zetten (zoals een wachtwoord op wachtwoordbeheer zetten, niet dat ik wachtwoorden opsla die met financiën te maken hebben, maar "better safe then sorry" niet waar) en de diverse wachtwoorden voor log, sitemeter, msn, shoutbox enzovoort weer opzoeken. Wat inloggegevens terugzoeken. De email accounts weer instellen in outlook, en de berichtregels zodat de mail voor verschillende mailadressen ook in verschillende mappen belandt.

Daar ben ik inmiddels een uur of 4 a 4 1/2 mee bezig en ongetwijfeld kom ik de komende dagen nog wel wat zaken tegen. Een hoop drukte, maar als het geholpen heeft kan ik me daar niet al te druk om maken (als het niet geholpen heeft wordt het natuurlijk een heel ander verhaal)

Geen opmerkingen: