maandag, februari 27, 2006

Even snel.

De komende twee weken zal ik waarschijnlijk wat minder logjes plaatsen. In de eerste plaats komt mijn moeder vanafwoensdag weer een paar dagen over en vervolgens ga ik volgende week een tijdje uit logeren bij de Brabantse vrienden die vorig jaar het weekje cultuur verzorgden.

Daarom heb ik ook wat minder tijd om het nieuws bij te houden en beperk ik me voorlopig tot koppen snellen, wat af en toe weer tot vreemde ontdekkingen leidt.

Pluimveemarkt ingestort: hebben ze nu nog niet door dat daken niet op grote hoeveelheden sneeuw berekend zijn?

Inbrekers met hoogwerker van dak geplukt: hoe hebben die inbrekers in vredesnaam kans gezien om een hoogwerker het dak op te krijgen.

Pakistan wil spotprenten op agenda VN: dat zou nou toch wel de laatste plaats zijn waar ik ze af zou willen drukken.

Overleg "Kwartet" over Palestijnen: hopelijk laten ze de plaatjes voor dat kwartet niet door Deense cartoonisten maken.

Carnaval blijft trekken: allemaal een tentje mee?

Kamer wil af van sexy videoclips: lijkt me ook moeilijk om zo de concentratie bij de politiek te houden.

Bush neemt opnieuw Iran op de korrel: niets geleerd dus van dat gevalletje met zijn kwarteljagende vice president.

En dan viel deze mij nog op: Saddam beëindigt hongerstaking (zeker genoeg afgevallen). Het gaat me echter om het laatste woord: dat heb ik altijd maar vreemd gevonden: bij een werkstaking werk je niet maar bij een hongerstaking honger je juist wel: zou het eigenlijk niet een eetstaking moeten heten?

Geen opmerkingen: