zaterdag, februari 18, 2006

Testje.

Met enige regelmaat kom ik op logs een link tegen naar een of ander testje, en zo af en toe vul ik dat dan voor de aardigheid eens in. Meestal is het resultaat een mengeling van zaken die ik herken en zaken waarvan ik denk "hoe verzinnen ze het".

Nu kwam ik echter een simpel persoonlijkheidstestje tegen bij Marloes waarvan de uitslag mij bijzonder goed bevalt:

"Een gebalanceerde persoonlijkheid

Kernwoorden: attent, tolerant, aardig

Over het algemeen lijk je iemand te zijn die zowel op komt voor zijn of haar eigen belang, als dat van anderen. Waarschijnlijk heb je geen moeite om anderen te helpen met het bereiken van hun doelen. Daarnaast heb je over het algemeen ook oog voor je eigen doelstellingen. Je bent een goede teamspeler, weet wat je wilt en kan goed omgaan met voor- en tegenspoed."

Kijk dat is nu een uitslag waar ik me helemaal in kan vinden. Of sta ik nu ineens een halve meter naast mijn schoenen en denken jullie totaal anders over mij? (Als dat zo is zijn er twee mogelijkheden: 1) ik kom in mijn logs heel anders over dan ik eigenlijk ben 2) de test deugt niet)

Geen opmerkingen: