dinsdag, maart 14, 2006

Waterhoofd.

Ik ben vanavond iets eerder terug dan op dinsdag gebruikelijk. Al een paar dagen heb ik last van wat verkoudsheidsverschijnselen als niesen en een loopneus. Nu begin ik me er ook nog rillerig bij te voelen dus het leek mij verstandig het vanavond niet te laat te maken.

Straks maar even zien wat de temperatuur doet. Morgen moet ik toch naar Groningen bellen omdat een paar recepten die gisteren naar de apotheek gefaxt zouden worden daar vanmiddag nog niet ontvangen bleken te zijn, dus als ik ook nog koorts blijk te hebben kan ik dat gelijk even melden, goede kans dat ik dan weer even vol antibiotica wordt gepropt, kunnen ze dat recept gelijk mee faxen.

Ondertussen ga ik kijken hoe lang ik met dit waterhoofd dat mijn neus als aftapkraantje gebruikt doe met 8 pakjes papieren zakdoekjes. Gelukkig heb ik net 4 nieuwe keukenrollen gehaald.

Geen opmerkingen: