woensdag, april 26, 2006

AUWCH.

Zit ik net achter de PC rustig wat te loghopen voel ik ineens een behoorlijk gemene steek in mijn voet. Ik dacht eerst dat er misschien een doorntje van de rozenstruiken in mijn schoen was blijven zitten, maar toen ik keek zag ik naast mijn voet een dikke wesp wegkruipen.

Wat kunnen die beesten gemeen steken. mijn halve voet is gevoelig en lijkt wat warm te worden (don't worry, ik ben niet allergisch voor steken). Iemand die iets beters weet dan er een watje met azijn op plakken?

PS: ik ben normaal geen voorstander van de doodstraf, maar toen ik het beest op een krant wilde laten lopen om hem naar buiten te gooien begon het zo aggressief te doen dat ik het maar een mep met diezelfde krant heb gegeven. Overigens best kans dat het (het zal wel een zij zijn, het zijn deze tijd van het jaar vrijwel alleen koninginnen die rondvliegen) na een kort verblijf in dromenland weer wegvliegt, ze zijn nogal taai.

Geen opmerkingen: