donderdag, april 13, 2006

Fris.

De rest van het tuinpad en de voortuin moeten nog steeds verder opgeruimd/schoongemaakt worden, maar de laatste vlinderstruik is nu helemaal gesnoeid en de takkenboel in stukjes geknipt die in de GFT container passen. Ziet er wel weer netjes uit al zeg ik het zelf. Het was vandaag wel frisjes in de tuin maar de zon kwam regelmatig even kijken hoe het ging en dichter bij het huis, uit de wind, was het dan best uit te houden.

Vanavond houd ik het ook fris. Er staan nu twee eieren in een pannetje op het gasfornuis te rammelen. Naast de frituurpan liggen de voorgekookte aardappelschijfjes klaar. En het aanrecht staat vol met flessen en kruidenpotjes voor een fraaie en smakelijke dressing.

Jullie begrijpen het zeker al? Vanavond eet ik sla. Met twee gesnipperde eitjes, een dito uitje en een (hopelijk, ik knoei altijd maar wat aan) heerlijke dressing en gezelschap gehouden door versgebakken aardappelschijfjes (bedenk me net dat het ook wel weer eens lekker is ze in de koekepan te bakken, tot later, ik ga de koekepan opzoeken)

Geen opmerkingen: