maandag, april 24, 2006

Snel-KOP-pelingen

Omdat Blogger vandaag lange tijd niet wilde werken zoals de bedoeling is en ook web-log weer eens hardstikke traag was heb ik me vermaakt met het lezen van wat nieuwssites. En daarbij kwam ik weer eens het een en ander aan koppen tegen die door de een of andere kronkel in mijn hersenen direct werden gekoppeld aan iets anders dan hetgeen in het artikel beschreven stond:

"Nieuw paspoort op 26 augustus ingevoerd": kunnen we die dingen niet gewoon in Nederland maken; is een stuk beter voor de handelsbalans en de werkgelegenheid heeft er ook nog baat bij.

"14.000 Nederlanders verdienen meer dan minister": Volgens mij zijn dat er veel meer, alleen zijn er maar 14.000 die het daadwerkelijk krijgen.

"Vaticaan staat deels gebruik condooms toe: hoe moet ik me dat voorstellen: maar half afrollen, halverwege weer afdoen?

"Per ongeluk LUL gemetseld in nieuwbouwvilla": ik weet niet of ik nu wel of niet moet hopen dat de eigenaar er nog aan vast zat.

"Tien procent HAVO-leerlingen loopt vertraging op": Dan moeten ze of een verbinding eerder nemen, of niet met openbaar vervoer naar school gaan.

"Dronken Russische schipper ramt kustvaarder": Daar zal hij best een stevige koppijn aan over houden.

"Weisglas boos op lekkend Kamerlid": Gewoon even langs de apotheek sturen voor wat incontinentieluiers.

"Verboden bezit poema's": Kan ik toch in geen enkel wetboek vinden wat die poema's wel of niet mogen hebben.

En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar voor nu vind ik het wel weer even genoeg.

Geen opmerkingen: