zaterdag, mei 06, 2006

Tot later.

De tas staat gepakt, morgenochtend alleen nog de medicijnen inpakken. Het programma voor volgende week is ook nog wat uitgebreidt: er zijn weer zandsculpturen te bewonderen op het strand bij Scheveningen. We gaan dus morgen als ik aankom rechtstreeks door naar de volkstuin, maandag naar Sea-life en het strand, dinsdag naar de vlindertuin, woensdag een feestje bouwen, donderdag naar de Keukenhof en vrijdag mij weer op de trein naar huis zien te krijgen.

Dat laatste met dank aan de NS. Het was eigenlijk de bedoeling dat ik zaterdag of zondag terug zou gaan maar in het weekend wordt er kennelijk aan het spoor gewerkt tussen Gouda en Utrecht. Ik zag ineens dat de terugreis anderhalf uur langer duurde dan de heenreis: blijkt dat er bussen worden ingezet tussen Gouda en Utrecht, wat ook de rest van de reis behoorlijk in de war schopt zodat ik, in plaats van een rechtstreekse trein naar Leeuwarden of Groningen te krijgen en alleen op de bus over te hoeven stappen voor het laatste stukje, 5 keer over zou moeten stappen en drieëneenhalf tot ruim 4 uur onderweg zou zijn.

Ik hoop dat jullie allemaal schitterend weer hebben de komende week (aangezien de meesten ook in Nederland wonen heb ik dat dan namelijk ook). Tot vrijdagavond of zaterdag.

En doe geen dingen die ik ook niet zou doen.

Geen opmerkingen: