zondag, mei 14, 2006

Druk, drukker, drukst.

Jullie zullen nog even moeten wachten op de verhalen en foto's van afgelopen week. Tussen de post die ik zaterdag morgen doorlas bleek namelijk een en ander te zitten dat om directe aandacht vraagt. Vooral omdat ik volgende week (zoals ieder jaar in de week van Hemelvaart) een weekje op de Veluwe zit.

Om de boel nog wat chaotischer te maken vrat de pin automaat in Rijswijk vrijdag mijn pas op. En nee, ik was niet mijn pincode vergeten. Het onding beweerde op een gegeven ogenblik dat ik mijn pas uit kon nemen. Alleen vergat hij even die pas dan ook even naar buiten te steken zodat dat ook werkelijk mogelijk was. Na enige tijd vond hij het welletjes geweest en beweerde dat ik te lang gewacht had en dat hij daarom mijn pas maar ging versnipperen. Een telefoontje naar de hulplijn van de bank zorgde er voor dat de pas voor alle zekerheid geblokkeerd werd en leverde verder de mededeling op dat het ongeveer 7 dagen ging duren voor ik een nieuwe kreeg. Hopelijk maken ze er een beetje haast mee: het zou wel prettig zijn als ik hem voor mijn vakantie in huis heb.

Als ik af en toe even tijd heb zal ik proberen wat meer over de perikelen op mijn pad op weg naar een (tegen die tijd welverdiende) vakantie te vertellen. En als ik op een gegeven moment even helemaal ergens anders aan wil denken komen ook de plaatjes en verhalen over vorige week nog wel aan bod.

Geen opmerkingen: