donderdag, juni 29, 2006

Crisis.

Ik zit even met een crisis: gisteren zo druk bezig geweest dat ik helemaal het nieuws niet heb gevolgd, de deur niet uit ben geweest, zelfs veel te laat mijn avondeten heb gekookt en vanmorgen de boodschappen van gisteren nog moest gaan doen.

Dat levert allemaal bar weinig interessants op om over te loggen.

Ik kan het uiteraard gaan hebben over wat vanmorgen in alle kranten, nieuwssites en een grote hoeveelheid logs te lezen is maar dat maakt mijn log ook niet veel interessanter; dat doe ik dus ook maar niet.

Dat Hoogervorst zondag beweerde dat de zorgpremies volgend jaar maar met 3% zouden stijgen en inmiddels zichzelf moest corrigeren omdat het wel degelijk 10% wordt is inmiddels ook een uitgekauwd onderwerp.

Dat Verdonk lunchafspraakjes heeft met Pastors en Eerdmans is al lang oud nieuws. Hoewel het natuurlijk mogelijk is dat dat vanmiddag ineens weer actueel wordt. Maar vanmiddag is niet nu, dus ik ga maar niet op de zaken vooruitlopen.

Ik zit dus even met een crisis. En die had ik liever ergens anders gezien.

Ach ik kan altijd nog hopen op de berichten om 14:00 uur. Laat ik eens gek doen en verwachten dat D66 niet op het voorstel van de VVD ingaat, er niet nog een nachtje over slaapt en voor de verandering toch nog een keer de poot stijf houdt. (laat die dwangbuis maar zitten hoor: ik weet zelf ook wel dat een dergelijke verwachting aan waanzin grenst)

Geen opmerkingen: