zondag, juni 11, 2006

Planning.

Iedereen weet toch dat ik dinsdag jarig ben? Waarom organiseren ze dan allemaal van alles en nog wat daar vlak omheen? Donderdag de braderie, zaterdag het muziekspektakel met door het hele centrum live muziek, de motorclub heeft nu het clubweekend, de Johnny Cash Fanclub haar ontmoetingsdag en mijn moeder belsloot wat eerder te komen omdat ze eind volgende week met mijn jongste broer meegaat op vakantie. En dan wordt nog mooi weer ook.

Ik had de dag van de fanclub nu al een paar keer gemist dus gisteren heb ik mijn moeder maar alleen gelaten om zich te vermaken in de tuin en met het luisteren naar de muziek en het kijken naar de diverse dansgroepen in het centrum, en zelf ben ik naar Dalfsen vertrokken. Om 's avonds een flink stuk armer, maar een flinke stapel cd's, dvd's en boeken met songteksten rijker, precies op tijd weer thuis te komen om een stel uitsmijters te kunnen gaan staan bakken.

Ik denk dat ik de rest van Nederland maar eens ga instrueren dat ze van een paar dagen voor tot een paar dagen na mijn verjaardag niets moeten organiseren: het wordt zo gewoon te druk en ik heb in vijf dagen ook nog 3 verjaardagen.

N.B.: Ik klets maar wat, het is allemaal heel gezellig, maar ik moest toch op de een of andere manier laten weten dat ik niet gestopt ben met loggen en niet met logs lezen: alleen is het nu even te druk en kan ik moeilijk mijn moeder het zelf maar uit laten zoeken en zelf achter de computer gaan zitten. Maar het komt allemaal wel weer: het staat in de planning.

Geen opmerkingen: