zaterdag, juli 15, 2006

Da's mooi.

En dan heb ik het inderdaad over het weer. Dat het vandaag mooi weer is is natuurlijk meegenomen, maar nog belangrijker vind ik dat ook de vooruitzichten tot en met volgende week donderdag zomers zijn met 10 tot (donderdag) 20% kans op neerslag en een temperatuur die richting tropische waarden gaat.

Ik ben namelijk bezig mijn tas te pakken voor weer een kort verblijf bij mijn Brabantse vrienden. We zullen wel weer wat musea en dergelijke bezoeken (en daar werkt de airconditioning in het algemeen prima) en verder zijn de meeste mooie natuurgebieden in Brabant vanuit Oosterhout prima te bereiken zodat ook nog verkoeling gezocht kan worden in bossen en bij vennen.

Het enige wat een beetje beroerd uitpakt is dat ik morgen wel met de trein daar heen moet: dat kon wel eens een warm reisje worden. En ik zal straks de buren even moeten vragen de tuin, en vooral de bloembakken, geregeld wat water te geven anders ben ik bang dat ik bij terugkeer een miniatuur Sahara aantref.

Ik neem de inloggegevens voor het log wel mee, maar meestal heb ik in zo'n week genoeg te doen en komt er uiteindelijk niets van af een toe een logje te plaatsen dus reken niet te veel op berichten van mij in de loop van de komende week.

Mocht ik jullie niet meer spreken: geniet van het mooie weer en tot over een week.

Geen opmerkingen: