zaterdag, september 30, 2006

Gestoord.

ruim drieëneenhalf jaar heb ik naar volle tevredenheid gebruik gemaakt van Tiscali. Er was wel eens een kleine storing, maar die was ook altijd snel verholpen en bovendien kwamen die maar eens in de zoveel maanden voor (zo uit het hoofd heb ik niet meer storingen gehad dan ik op mijn vingers kan tellen met een hand over).

Enige tijd geleden kwam in het nieuws dat Tiscali ADSL door KPN was overgenomen en nu heb ik ineens om de haverklap storingen die ook nog eens uren duren.

Vanavond even na acht uur kon ik ineens niet meer mailen en bleek vervolgens ook internet en mijn telefoonverbinding weer plat te liggen. Dat is dus de vierde keer deze week. Pas na elf uur was het een en ander weer in werking.

Zou er een verband tussen beide gebeurtenissen bestaan?

Geen opmerkingen: