vrijdag, september 22, 2006

Het is niks...

...dat het zomerreces voorbij is en de politiek nu zijn uiterste best doet om het gebrek aan aandacht op de diverse logs dat daardoor ontstond in te halen, maar door die stortvloed aan logwaardige gebeurtenissen vanuit Den Haag kom ik niet eens meer toe aan mijn eigen verhalen.

Had ik al verteld dat ze vanuit het ziekenhuis in Groningen nu toch vinden dat mijn gewicht nu wel erg ver daalt? Bij deze dan, de diëtiste zal contact opnemen en dan zal ik wel weer een tijdje aan het astronautenvoer moeten, met gewoon eten krijg ik namelijk onmogelijk gewicht er weer bij.

En dat ik een deurwaarder op mijn dak gestuurd kreeg wisten jullie vast ook nog niet. De man bleek gestuurd door de Kamer van Koophandel die door de koppeling met het bevolkingsregister door had gekregen dat de secretaris van de motorclub vorig jaar was overleden. In plaats van alleen de gegevens van de secretaris te schrappen gooiden ze echter ook het postadres weg zodat niets meer bij ons aankwam (ook de tot twee keer toe gevraagde formulieren om het nieuwe bestuur door te geven dus niet).
Na wat bellen en zoeken in hun archieven hoe een en ander nu tot stand was gekomen gaven ze toe dat er toch echt bij hun iets niet goed was gegaan en werd de incasso actie stopgezet. Inmiddels heb ik een duplicaat van de nota ontvangen én betaald. En ook het formulier om het nieuwe bestuur door te geven is nu wel aangekomen.

Dat het mooi weer is hoef ik waarschijnlijk niemand te vertellen. Maar wel dat daardoor de tomaten in snel tempo rijpen zodat ik eind van de week waarschijnlijk weer aan de gang moet om ze te verwerken. Deze keer niet tot basis voor soep, maar tot basis voor pastasaus.

En nu ben ik vast nog wel wat dingen vergeten waarvan ik de afgelopen dagen dacht "daar kan ik wel even een logje aan wijden", maar ach: als ik het vergeten ben was het vast niet erg belangrijk.

Zo jullie zijn weer bijgepraat, straks maar even de nieuwszenders en -sites langs om te kijken wat ze nu weer uitgevreten hebben in Den Haag.

Geen opmerkingen: