donderdag, september 28, 2006

Shout, shout, let it all out.

En dat is dus precies wat ik met de shoutbox gedaan heb: voorlopig maar even uit laten.
"Cinner kreeg van haar virusscanner vreemde meldingen naar aanleiding van de shoutbox.

Ze kreeg nu de volgende melding(die ze me per email doorstuurde): "De boodschap is: "The requested URL http://122709.shoutboxes.com/ is infected with Exploit.JS.ADODB.Stream.v virus"
Het schijnt dat alleen karspersky hem oppikt tot nog toe."

Hoewel in de code voor de shoutbox een ander nummer staat en niet shoutboxes.com maar myshoutbox.com heb ik maar het zekere voor het onzekere genomen en de shoutboxcode uit de tempplate gegooid.

Als iemand meer weet van dit virus verneem ik het graag, ik ga ondertussen voor de zekerheid maar eens een paar andere antivirusprogramma's over mijn pc halen om te kijken wat die er van vinden.

Geen opmerkingen: