zaterdag, november 25, 2006

Waar....

....zal ik het vandaag nu eens over hebben? De politiek? Nou nee, ik ben zolangzamerhand een beetje poliziek en bovendien speelt die zich momenteel grotendeels in het geheim af achter de gevels van Huis ten Bosch, Paleis Noordeinde en in de achterkamertjes van de Tweede Kamer. We mogen de mannetjes kiezen maar wat die vervolgens met het geschonken vertrouwen doen daar hebben we bar weinig over te zeggen.

Over het weer? Ach, ik denk dat iedereen zelf wel ziet dat het regent en voelt dat het nog steeds te warm is voor de tijd van het jaar.

De vogeltjes in de tuin? Met al die druppeltjes op de ramen vallen er geen fatsoenlijke foto's van te maken en ik ga toch echt niet het raam open zetten terwijl de regen er regelmatig tegenaan klettert. En echt spectaculair is het allemaal niet: wat koolmezen, pimpelmezen, mussen, spreeuwen, een vink, en een paar merels die enthousiast de bladeren omkeren om te zien of er nog iets eetbaars onder verstopt zit.

Ik denk dat ik maar eens heel rustig aan gaan doen en over anderhalfuur eens naar het schaatsen ga kijken. Of heeft iemand van jullie nog een interessant onderwerp in te brengen?

Geen opmerkingen: