maandag, februari 26, 2007

Vrolijk.

Ik ben sinds gisteren behoorlijk vrolijk. Zeker na het mailtje dat ik 's middags kreeg. En nu zijn jullie natuurlijk nieuwsgierig waarom ik daar dan zo vrolijk van wordt.

En die nieuwsgierigheid kan ik om privacyredenen dan weer niet bevredigen. Ik moet het laten bij de informatie dat een goede kennis 20 meter in de tuin gelopen heeft. Ik begrijp dat dat voor jullie waarschijnlijk niet direct een reden voor uitbundige vrolijkheid zal zijn maar ik verzeker jullie dat het dat gezien de voorgeschiedenis echt wel is.

Dus laat mij maar even raaskallen: ik moest het gewoon even kwijt.

En nu ga ik kijken of de cake al afgekoeld is en of ik nog slagroom in huis heb: ik ga er even in mijn eentje een feestje voor vieren.

*ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit...*

Geen opmerkingen: