vrijdag, maart 23, 2007

Bezoek.

Het huis is aan kant, de meeste boodschappen liggen in de koel- vries- danwel voorraadkast en het bestelde goede weer lijkt inderdaad op tijd geleverd te gaan worden.

De komende dagen heb ik mijn moeder op bezoek (ik had het eerder een week te vroeg in mijn agenda gezet, dat kon natuurlijk niet kloppen dan had ik tegelijkertijd in Brabant en in Friesland moeten zijn en zo rekbaar ben ik echt niet).

Ik ga haar belastingpapieren in orde maken en zij zorgt ervoor dat de tuin weer echt op orde is (niet dat het een vreselijke bende is, door de zachte winter en het mooie weer van de afgelopen maand heb ik zelf ook al een en ander kunnen doen, maar het fijne werk gaat mij met mijn ogen toch wat minder af en met de vele katten in de buurt en de immuunsuppressie is het niet zo'n goed idee in de aarde te gaan zitten wroeten om het kleine onkruid er ook uit te krijgen).

Morgen alleen nog de zwaardere boodschappen als limonade, fruit, karnemelk en dergelijke in huis halen, die heb ik gisteren maar even gelaten voor wat het was, de tassen waren al vol en zwaar genoeg.

Ik zal proberen af en toe toch nog iets te loggen en om de foto's van Brabant eindelijk over te zetten op de pc zodat ik jullie ook weer nieuwsgierig kan maken naar een paar mooie exposities. Maar dat kan af en toe op vreemde tijden zijn en of het elke dag lukt is even afwachten.

Mocht ik jullie niet meer "spreken" de komende dagen dan alvast een prettig weekend.

Geen opmerkingen: