donderdag, maart 08, 2007

Zware belasting.

Zoals sommigen wellicht al vermoedden naar aanleiding van het uitblijven van nieuwe logjes is de drukke periode voor de belastingaangiftes nu echt aangebroken. Vandaag ook weer drie van die dingen in orde gemaakt en straks nog even wat mensen bellen voor een definitieve afspraak.

De commentaren op de spoeddebatten en moties van diverse politieke figuren moet ik dus even aan anderen overlaten. Zoals Opa Buiswater die een scherp logje schreef over ondermeer de dubbele nationaliteiten affaire of Rob Hamilton die haarscherp beschreef waar Mark Rutte en zijn VVD de fout ingaan waar het over PvdA kamerlid Arib gaat.

Zelf kom ik momenteel nauwelijks toe aan het doornemen van de laatste strapatsen van onze heren (en dames) politici en de rest van het nieuws blijft er al helemaal bij.

Ach het is allemaal voor een goed doel: deels voor anderen zoals wat ouderen met alleen een AOW pensioentje die ik blij kan maken met een extraatje van al snel 200 euro. En deels ook voor mijn beurs die ik door mensen die het wél kunnen missen laat spekken met met een voor beide partijen aantrekkelijk bedrag per formulier. Waarvan ik dan vanaf volgende week woensdag weer een paar dagen naar Brabant kan om ook daar wat aangiftes te verzorgen en tevens weer eens een rondje langs diverse kunstgaleriën en exposities te maken.

Als het hier dus de komende tijd wat stiller blijft dan jullie gewend zijn is dat geen reden voor ongerustheid maar voor vreugde: ik en een aantal medeburgers zijn dan weer een zakcentje rijker geworden.

Geen opmerkingen: