vrijdag, april 06, 2007

Melig.

Ingegeven door een logje van Xiwel heb ik een nogal melige actie in gedachte.

Ondanks de ja/nee sticker op mijn brievenbus vallen er nog met enige regelmaat menu's van grillrooms, shoarmarestaurants, snackhouses (dat het niet meer gewoon shoarma-zaak danwel friet-tent heet is niet mijn schuld) en dergelijke in de bus. Die vallen volgens mij toch echt niet onder huis aan huis bladen.

Meestal zet ik er met viltstift op "ongewenste reclame - dit levert geen klanten op" en gooi het bij gelegenheid een keer bij de betreffende zaak op tafel. Gisteren viel er weer zoiets in de bus, deze keer van een leverancier van op diverse wijzen bereidde dode kippen.

AFHAALMENU staat er met grote letters voorop. Ik denk dat ik ze eens ga vragen waarom ze het huis aan huis bezorgen als het een afhaalmenu is.

Geen opmerkingen: